Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

facebook penulis tiba-tiba di "disable"?

Assalamualaikum..w.b.t

Penulis memohon jasa baik pembaca sekalian untuk membantu penulis mendapatkan kembali facebook penulis yang tiba-tiba sahaja di "disable" oleh facebook sendiri. FB penulis tiba-tiba sahaja logout semasa penulis sedang menggunakan lama sosial tersebut.




Penulis kemudian klik "here" seperti yang dimaklumkan oleh facebook untuk mendapatkan kepastian mengapa akuan penulis "disabled"




Penulis dimaklumkan bahawa akaun penulis di "disabled" kerana menggunakan nama palsu. Sejak bertahun penulis guna nama Abe Long TheKacak"  tak ada pula di beri amaran dan arahan supaya menggunakan nama betul. Penulis seterusnya klik seperti yang diminta, maka apa yang perlu diisi oleh penulis ada seperti berikut pula.




Bukan sekadar nama sebenar yang perlu diisi sebaliknya penulis perlu melampirkan salinan kad pengenalan untuk membuktikan nama yang penulis berikan adalah betul nama penulis. Apa yang mereka mahukan dengan kad pengenalan kita? Ada udang disebalik batukah?

Mohon bantuan pembaca sekalian jika terdapat "solution" lain yang boleh digunakan.


0 comments :: facebook penulis tiba-tiba di "disable"?

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET