Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET

PKR akui tuduhan TG Haji Hadi?


Assalamualaikum....

Jika beberapa hari lepas TG Haji Hadi menjelaskan mengapa PAS meletakkan calon mereka di 7 DUN dan Parlimen sedangkan kawasan tersebut telah dipersetujui bersama adalah milik calon PKR. TG Haji Hadi mengatakan  beliau mempunyai maklumat bahawa calon PKR tersebut merupakan Tokan Pil Kuda atau dengan kata lain, pengedar pil kuda dan ada yang berfahaman komunis. TG Haji Hadi menegaskan PAS tidak mahu orang-orang seperti itu menjadi calon. Boleh lihat video di bawah jika mahukan kepastian. 


Alih-alih, hari ini Harakah telah mengeluarkan "berita" bahawa 3 calon PKR di 3 DUN di Terengganu telah menarik diri dari bertanding dengan memberi laluan kepada calon PAS untuk bertanding.


Persoalannya, mengapa mereka menyatakan akan menarik diri selepas video TG Haji Hadi tersebar di YouTube. Adakah kenyataan berkaitan pengedar pil kuda dan penyebaran ideologi Komunis benar-benar berleluasa? Jika tidak, Calon PKR mestilah membuat laporan polis dan menyaman TG Haji Hadi atas kenyataan berbau tuduhan kepada mereka. Tetapi sebaliknya jika benar, ADAKAH ORANG-ORANG SEBEGINI YANG BOLEH KITA AMANAHKAN MENTADBIR NEGARA? LAYAKKAH MEREKA?

#inikalilah kita LAUNGKAN  #TIDAKSAMASEKALILAH kepada Pakatan Rakyat dan berikan UNDI ANDA KEPADA BARISAN NASIONAL.



 Undilah BARISAN NASIONAL

0 comments :: PKR akui tuduhan TG Haji Hadi?

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET