Iklan Berbayar

KEPADA YANG BERKENAAN

APA YANG TERTULIS MERUPAKAN PANDANGAN PERIBADI PENULIS. TIADA KAITAN DAN SANGKUT-PAUT DENGAN MANA-MANA PIHAK. JIKA TERDAPAT KESILAPAN DAN SALAH FAHAM, PENULIS DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON MAAF.
Anda mempunyai cerita yang menarik atau pendapat yang bernas yang anda ingin kongsikan? Emailkan sahaja cerita/pendapat anda ke eyeshield21xx@gmail.com.

Followers

Google+

#INIKALILAH kita katakan kepada pembangkang #TIDAKSAMASEKALILAH



Assalamulaikum....

Nampaknya tahun 2013 merupakan tahun kali kedua penulis akan membuang undi. Jika tahun 2008 dahulu penulis percaya PAS adalah parti alternatif orang Melayu selepas UMNO. Dengan ditambah kredibiliti UMNO yang merudum apabila berlaku seolah-olah UMNO/BN adalah parti anak beranak, maka penulis membuat keputusan untuk memangkah PAS. Akhirnya PAS menang di DUN tempat penulis mengundi dan Parlimen tempat penulis mengundi juga dimenangi PAS. Penulis cukup berbangga pada ketika itu.

Tapi PRU pada kali ini, pada bulan Mei, 5 hari bulan, tahun 2013, penulis telah membuat keputusan yang bertentangan dengan keputusan penulis pada tahun 2008 dahulu. Ternyata telahan dan harapan penulis dahulu adalah 1 kesilapan. 

Kali ini, INI KALILAH, kita kalahkan PAS dan sekutunya PKR dan DAP. usah kita biarkan negara kita berPerdana Menterikan seorang peliwat. Usah kita bermenterikan mereka-mereka yang tidak punya moral yang baik yang berkecimpung dengan aktiviti seks bebas, usah kita berMPkan mereka-mereka yang berideologi komunis, usah kita berwakilkan mereka-mereka yang menjadi pengedar pil kuda seperti yang dinyatakan oleh Presiden PAS, TG Haji Hadi. Usah kita hancurkan negara kita yang kian bertambah maju dan makmur. INI KALILAH kita LAUNGKAN #TidakSamaSekaliLAH kepada mereka yang ingin menjahanamkan negara kita dengan mengundi PARTI BARISAN NASIONAL.

Penulis sekadar ingin berkongsi tempat mengundi penulis. Sama sahaja tempatnya seperti PRU 12 dahulu..








Undilah BARISAN NASIONAL


0 comments :: #INIKALILAH kita katakan kepada pembangkang #TIDAKSAMASEKALILAH

Post a Comment

ADA AKAL KAN? JADI KOMENLAH DENGAN MENGGUNAKAN AKAL. BUKAN KOMEN DARI KEPALA LUTUT. SEKIAN...

Hosting Murah dan Stable

Malaysia Hosting MERCUMAYA.NET